НА ГОСТИНУ ДО КЛІО ТА ФЕМІДИ

Вітаю всіх гостей! Блог створений для вчителів, батьків та допитливих школярів. Рада зустрічі!

Сделано на Padlet

06 квітня, 2022

                                                                Дорогі мої учні! 

    На превеликий жаль, сталося те, чого я боялася найбільше: ВІЙНА.  Як вчитель історії я часто замислювалася над тим, як людство  протягом мільйонів років переживало війни? Вони були різні: великі та малі, громадянські та світові, загарбницькі та несправедливі і багато-багато інших.  Війна була і залишається способом проведення політики! Пам'ятаєте, на уроках я вас запевняла, що найважливішою цінностю ХХІ століття є  людське життя!? А зараз сама у це не вірю.  Український народ гине, страждає, поневіряється, принижується, голодає, виживає... Можу продовжувати ще. Хто подібне допустив? Чому немає реального міжнародного захисту? А як щодо дотримання прав людей? На ці питання я хочу почути відповіді зараз. Не в майбутньому, коли ВІЙНА зайде в стадію затягування, а саме зараз! Бо саме зараз помирають люди!                                                                                                                                         Дорогі мої учні! На ваших очах пишеться історія. У кожного з вас буде своя маленька історія війни. Я всім вам бажаю витримати це лихоліття, вижити, вистояти! Будьте мужніми та бережіть себе і свої родини!

    Тим учням, які можуть мене чути і бачити, пропоную проводити консультації з підготовки до мультипредметного тесту,олімпіад,конкурсів.                                                                     Мій телефон і пошта  не змінилися.

Немає коментарів:

Дописати коментар